عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 148
نویسنده : فائزه

زن و مرد

 

 

مرد از راه می رسه
ناراحت و عبوس
زن:چی شده؟
مرد:هیچی ( و در دل از خدا می خواد که زنش بی خیال شه و بره پی کارش)
زن حرف مرد رو باور نمی کنه: یه چیزیت هست.بگو!
مرد برای اینکه اثبات کنه راست می گه ....

لبخند می زنه
زن اما "می فهمه"مرد دروغ میگه:راستشو بگو یه چیزیت هست
تلفن زنگ می زنه
دوست زن پشت خطه
ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر. از صبح قرارشو گذاشتن
مرد در دلش خدا خدا می کنه که زن زودتر بره
زن خطاب به دوستش: متاسفم عزیزم.جدا متاسفم که بدقولی می کنم.شوهرم ناراحته و نمی تونم تنهاش بذارم!
مرد داغون می شه
"می خواست تنها باشه"

...............................................................................

مرد از راه می رسه
زن ناراحت و عبوسه
مرد:چی شده؟
زن:هیچی ( و در دل از خدا می خواد که شوهرش برای فهمیدن مساله اصرار کنه و نازشو بکشه)
مرد حرف زن رو باور می کنه و می ره پی کارش
زن برای اینکه اثبات کنه دروغ می گه  دو قطره اشک می ریزه
مرد اما باز هم "نمی فهمه"زن دروغ میگه.
تلفن زنگ می زنه
دوست مرد پشت خطه
ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر. از صبح قرارشو گذاشتن
(زن در دلش خدا خدا می کنه که  مرد نره )
مرد خطاب به دوستش: الان راه می افتم!
زن داغون می شه
"نمی خواست تنها باشه"

.............................................................................

و این داستان سال  های سال ادامه داشت و زن ومرد در کمال خوشبختی  و تفاهم در کنار هم روزگار گذراندند....

نظر یادتون نره

 


تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 191
نویسنده : فائزه
داشتن چند id ‌با هم از منوهاي ياهو مسنجر login را زده و my profile را باز كنيد.سپس creat/edit my profile را بزنيد. احتمالا از شما id و password خواسته خواهد شد.بعد از دادن ان وارد صفحه ساخت اي دي خواهيد شد.creat new public profile را بزنيد.در اينجا شما ميتوانيد idمجازي خود را بسازيد. * Real Name: نام اصلي خود را مينويسيد. * Nickname: نام مستعار * Location: نام کشور خود را به صورت مخفف مي نويسيد. * Occupation, Marital Status, Gender, Age: به ترتيب: سن، جنسيت (مرد يا زن بودن)، مجرد يا متاهل بودن، شغل خود را در اين بخشها مينويسيد. * E-mail Address: آدرس ايميل خود را انتخاب ميکنيد و در گزينه بعد مشخص مي کنيد که آيا دوست داريد ايميل شما در پروفايل نشان داده شود يا نه. * Hobbies: در اين جا شما مشغوليات و يا سرگرمي خود را مينويسيد. * Latest News: آحرين آخبار را در مورد خود مينويسيد. * Favorite Quote: به معني علايق هستش که در اين اينجا به چيزهايي که علاقه داريد مينويسيد. * Cool link1,2,3 , Home page: در گزينه اولي شما آدرس سايت خود و در گزينه هاي بعد لينک هاي مورد علاقه خود را مينويسيد. بعد از اينكه idشما قبول شد وارد my yahooميشويد اين به معني ميده كه id شما مورد تائيد قرار گرفته. دوباره به صفحه اول باز گرديد.اكنون خواهيد ديد كه دو idداريد.اگر اينطور نيست refresh رو بزنيد.شما ميتوانيد تا چند id به اين ترتيب بسازيد.جلوي idاصلي شما Default*نوشته شده.ميتوانيد يك id ديگر از بين idها رو به عنوان اصلي انتخاب كنيد براي اين كار Make Default را كه جلوي id مورد نظر است بزنيد. پس از پايان كار finish editig رو بزنيد.اكنون شما ميتوانيد با تمام اين اي دي ها وارد روم ها شويد
تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 152
نویسنده : فائزه
حتما تا حالا براتون پیش اومده که بخواید برای مثال بعد از مدت زمان معینی تماس خود را با اینترنت قطع کنید. برای مثال شما میخواید بعد از اینکه عملیات دانلود یک فایل در اینترنت به پایان رسید، تماس سیستم شما به صورت اتوماتیک از اینترنت قطع بشه و یا برای مثال شما مدیر سیستم هستید و میخواید کاربران شما فقط زمان محدودی را که شما مشخص میکنید با اینترنت کار کنند و بعد از زمان تعیین شده تماسشان قطع شود و ... در مورد حالت اول هم اکنون اکثر برنامه های مدیریت دانلود این قابلیت را به کاربران میدن ( که در واقع بسیاری از آنها از همین روشی استفاده میکنن که در ادامه به اون اشاره میکنم ).اما من در این مقاله میخوام روش کلی این کار را به شما آموزش بدهم. این آموزش در عین سادگی کاربردهای بسیار فراوانی میتونه برای کاربران داشته باشه و در مواقع ضروری که دسترسی به چنین برنامه هایی برای این کار وجود نداره میتونه بسیار مفید باشه.
بنابراین با ادامه مقاله همراه باشید :
برای انجام این کار ابتدا برنامه Notepad را باز کنید
متن زیر رو تو notepad کپی کنید :
rundll32 iedkcs32.dll,CloseRASConnections
به فواصل میان کلمات و علائم دقت کنید.
سپس از منوی فایل گزینه Save را انتخاب کنید و در یک مسیر دلخواه ( و مشخص ) آن را با نامی دلخواه و فقط با پسوند bat ذخیره کنید. برای مثال autodisconnect.bat و بعد از برنامه Notepad خارج بشید.
سپس برنامه Scheduled Tasks را به یکی از طرق زیر باز کنید :
1) از منوی Start ابزار Run را اجرا کرده و در آن تایپ کنید control schedtasks و سپس Enter را بزنید.
2) مسیر زیر را برای رسیدن به برنامه و اجرای آن طی کنید :
Start --> All Programs --> Accessories --> System Tools --> Scheduled Tasks
سپس فایل autodisconnect.bat را در آن وارد کرده و از نظر زمانی آن را تنظیم کنید.


تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 184
نویسنده : فائزه
 افزودن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP :


در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) ها پسورد دیگری قبل از همه این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید : این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید : 


1- در کادر محاوره ای RUN عبارت Syskey را تایپ کنید و سپس OK کنید . 

2- در پنجره ظاهر شده با سر برگ Securing the Windows XP Account Database روي گزینه Update كليك كنيد. 
3- حال در قسمت Password Startup پسورد دلخواه خود را وارد کنید و پنجره را با OK ببندید. 
4- در صورت لزوم می توانید در قسمتSystem Generated Password پسورد را بر روی Floppy Disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده از آن قادر به عبور باشید. از این پس زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت شود . پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند. 
 توجه: اگر پسورد را سه مرتبه اشتباه وارد کنید سیستم ریبوت می شود


تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 152
نویسنده : فائزه
 در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زيادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به يك سايت در اينترنت، بسيار طولانی می شود. اتصال به شبكه اينترنت، هميشه مقصر و علت اصلی در پايين آمدن سرعت كامپيوتر نيست، بلكه خود كامپيوتر، مهمترين علت آن است. تعداد برنامه ها، فايل های قديمی و حتی تنظيمات اشتباه، از دلايل كم شدن سرعت كامپيوتر هستند. 10 نكته مهم ذيل به كامپيوتر شما سرعت می بخشد : 
1-استارت سريع! 

اگر عمل Shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدی، برای اينكه هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه Scandisk استارت می شود كه مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اينكه از اجرا شدن Scandisk جلوگيری كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد: 
از منوی استارت بر روی Run كليك كرده و بعد دستور msconfig را اجرا كنيد. سپس قسمت system configuration programs را باز كنيد و در قسمت Register، general كليك كنيد و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال كنيد. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببنديد و ويندوز را دوباره استارت كنيد. 


2-از كار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سيستم 

اگر كامپيوتر شما هنگام بالا آمدن سيستم، آهنگ پخش می كند، در صورتی كه آن را از كار بيندازيد، كامپيوتر سرعت بيشتری خواهد داشت. برای اين كار، به ترتيب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب كنيد. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است كه كدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می كنند. قسمتهايی كه با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گويی را در كنار خود دارند بر روی قسمتهايی كه می خواهيد پخش آهنگ آنها را غيرفعال كنيد، مارك بزنيد. سپس از منوی Name كه در زير آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب كنيد. 


3-لغو دستور اجرای اتوماتيك برنامه ها 

بسياری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتيك اجرامی شوند. آيا شما واقعاً به همه آنها احتياج داريد؟ برای اينكه از استارت شدن اتوماتيك اين برنامه ها جلوگيری كنيد، از منوی استارت، Run را انتخاب كرده و سپس دستور msconfig را اجرا كنيد. از طريق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهيد بود كه برنامه مورد نياز خود را به صورت مجزا انتخاب كنيد، بلكه فقط می توانيد علامت تيك (P) يا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هايی كه نمی خواهيد اجرا شوند، برداريد. 


4-پاك كردن برنامه ها 

شما همواره برنامه هايی را از اينترنت Download می كنيد. برای پاك كردن آنها از برنامه Uninstall استفاده كنيد، كه آن را می توانيد به ترتيب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پيدا كنيد. 
برنامه ای را كه می خواهيد پاك كنيد، مارك بزنيد و بعد بر روی آيكون Add/Remove كليك كنيد. بدين ترتيب، برنامه به طور كامل از كامپيوتر شما پاك می شود 


5-ايميل های قديمی را پاك كنيد 

ايميل هايی كه به خصوص با فايل های پيوست شده ( عكس، فيلم و فايل های موسيقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت كامپيوتر را كاهش می دهند. به همين دليل، تمام ايميل های خود را به طور كامل بررسی كنيد و آنهايی را كه ديگر احتياجی نداريد، پاك كنيد. 


6-Defragment كردن هارد 

با دستور Defragment، هارد كامپيوتر خود را مرتب كنيد. خود اين كار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت كامپيوتر شما را بالا خواهد برد. برای اين كار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را كليك كنيد. 
نكته: پس از شروع عمل Defragment، كامپيوتر را به حال خود بگذاريد و هيچ كار ديگری با آن انجام ندهيد. 


7-عكس زمينه را غير فعال كنيد. 

اين عكسها با وجود همه جذابيتی كه دارند قدرت و سرعت كامپيوتر را كم می كنند. بنابراين، بهتر است كه عكس پيش زمينه را برداريد. برای اين كار با كليك راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب كنيد و در قسمت Background، دستور None را انتخاب كنيد. 


8-فايل های موقت و آدرس های اينترنتی موجود در حافظه موقت را پاك كنيد 

در حالی كه در اينترنت مشغول جستجو هستيد، Browser مثلاً (Internet Explorer) كپی سايت های بازديد شده را بر روی هارد قرار می دهد. اين كار، عمل جستجو را تسريع می كند، اما به تدريج مقدار زيادی اطلاعات جمع می شود كه سرعت كامپيوتر را كم می كند. بنابراين، بهتر است كه اين فايل ها را پاك كنيد. در Browser، از منوی بالای صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب كنيد و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies كليك كنيد. 


9-كاهش ظرفيت فايل ها و آدرس های اينترنتی كه در كامپيوتر ذخيره می شوند. 

پاك كردن هر روز فايل های موقت و آدرس های اينترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می كند. شما می توانيد Cashe خود را طوری تنظيم كنيد كه فقط اطلاعات كمی را بتوانيد ذخيره كنيد. 
برای اين كار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings كليك كنيد. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظيم كنيد. 


10-روزآمد كردن ويندوز 

شركت مايكروسافت به طور مرتب نسخه های update ويندوز خود را برای كاربرانش ارائه می دهد. در نتيجه، قادر خواهيد بود كه درايوها و فايل های جديد را به صورت رايگان Download كنيد. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب كنيد. با اين كار، ويندوز نصب شده بر روی كامپيوتر شما update خواهد. 


مراقب ویروسها باشيد 

بعضی از ويروسها اثر بسيار مخربی بر روی سرعت سيستم شما دارند به همين دليل بايد همواره يک آنتی ويروس قوی را بر روی سيستم خود نصب نمائيد و دقت کنيد داشتن قويترين آنتی ويروس بدون Update کردن آن عملاُ هيچ ارزشی ندارد. 

نظر یادتون نره


تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 154
نویسنده : فائزه

ترفندهایی که موجب جستجوی بهتر در گوگل میشوند

 با این ترفند ها شما میتوانید یک جستجوی سالم و مفیدی را در سایت متورجستجوی قوی با نام گوگل داشته باشید.برای این کار شما میبایست این مقاله را خوانده و در حال جستجوی خود به این نکات توجه داشته باشید. امیدوارم که یک جستجوی خوب و کامل داشته باشید. یک پیش درآمد: معنى گوگل 
گوگل بر گرفته شده از كلمه Googlo كه به معنى "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" است كه توسط ميلتون سيروتا پسر خواهذر ادوارد كاسنر رياضيدان آمريكايى اختراع شده است. اين موضوع كه "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" در واقع نوعى شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدين معنى كه گوگل قصد دارد تا سرويس ها، اهداف و اطلاع رسانى و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

كشف كنيد كه چه كسانى به شما لينك هستند 
بعضى كلمات، وقتى با يك دونقطه دنبال شوند، يك معناى ويژه اى را براى گوگل خواهند داشت. يكى از ىشترين كلمات براى گوگل عملگر :link است. پرسش link: به شما مقصد URL را نشان ميدهد. براى مثال، link:www.google.com به شما تمام صفحاتى را كه به گوگل لينك هستند را نشان ميدهد. شما در مقابل اين عملگر فقط ميتوانيد آدرس اينترنتى بنويسيد نه موضوع جستجوى خود را

راهنمائى های كلى 
از زمانى كه گوگل فقط صفحات وبى را كه حاوى تمام كلمات موضوع شماست را برميگردند، تصحيح يا محدود كردن جستجو شما خيلى ساده است، چرا كه شما كافيست تا كلمات بيشترى را در مورد موضوع خود به جستجوى قبلى خود اضافه كنيد. با اضافه كردن كلمات بيشتر، نتيجه شما شامل زير مجموعه صحيحتر و دقيقتر خواهد بود.

منع کردن واژه ها 
شما ميتوانيد تا كلمه اى را از جستجوى خود با گذاشتن علامت منفى ("-") در جلوى آن محروم كنيد. (مطمين شويد كه يك فاصله قبل از علامت منفى بدهيد.)

جسـتجوهاى عبارتى 
در گوگل ميتوانيد تا با اضافه كردن علامت نقل قول، عبارتها / اصطلاحات را نيز جستجو كنيد. كلمان ميبايست داخل علامت نقل قول دوبل ("مانند اين!") باشند (مگر اينكه كلمات ويژه يا تركيبى باشند كه "+" لازم داشته باشند )

محدود به Domain 
بعضى از كلمات به همراه يك دونقطه برا گوگل معناى بخصوصى را دارند. يكى از اين كلمات عملگر site: است. اين كلمه به همرا آدرس دامين در جلوى آن باعث ميشود تا جستجوى شما فقط در دامين يا سايت معين شده باشد. 

با دسته بندی جستجو کن 
فهرست راهنمای گوگل (در directory.google.com) راه آسانی را برای جستجو فراهم می کند. برای مثال اگر شما دارﻴﺪ برای «سمند» جستجو می ﮐنید، شما می توانید با جستجو در دسته ادبیات> شاهنامه، فقط صفحه های مربوط به «سمند» را پیدا ﮐﻨﻴﺪ و صفحه های مربوط به خودرو سمند و یا هر معنی دﻴﮕﺭ سمند را نشان نمی دهد. 
پژوهش در دسته مورد علاقه، به شما اجازه می دهد که نتیجه پژوهش را به صفحه های مناسب خود محدود کنید. 

جستجو پيشرفته 
گاهی وقتها شما می تواﻧﻴﺪ با اضافه کردن واژه های ﺒﻴﺸﺘﺮ به واژه مورد پژوهش، نتیجه جستجو را محدودتر ﮐﻨﻴﺪ تا آن ﭼﻴﺰی را که می خواستید بگیرید ولی گوگل ترفندهای مختلفی را برای جستجو دارد که به شما اجازه می دهد:
پژوهش را به صفحه های ساﻴت داده شده ای محدود کن. 
صفحه هائی که از ساﻴت مشخصی هستند را منع کن. 
جستجو را به صفحه هائی که در زبان مشخصی هستند محدود کن 
همه صفحه هائی که به صفحه وب داده شده وصل هستند را ﭙﻴدا کن 
صفحه های وبی که به صفحه وب داده شده مربوط هستند را ﭙﻴدا کن 
صفحه جستجو ﭙﻴشرفته گوگل، اعمال کردن خواص متعدد را به پژوهشتان را آسانتر می کند.

معرفی سايت به موتور جست و جوی گوگل

موتورهای جست و جوی زيادی وجود داره که مهمترين اونا : Google , Yahoo! , Altavista , MSN , Lycos , .... که از نظر کار تخصصی و تجربه گوگل حرف اول رو ميزنه و چون موتور جست و جوی ياهو هم شباهتهايی به گوگل در نتايج به دست اومده داره پس با معرفی کردن سايت به گوگل عملا ْاين کار رو برای ياهو هم انجام داديم. حالا بريم سر اصل مطلب. ميتونيد از اينجا سايت خودتون رو به گوگل معرفی کنيد. دقت کنيد که برای اين کار در کادر اول بايد آدرس وب سايت خودتون و در کادر پايينی کلمات کليدی و مرتبط با عنوان و مطالب اون رو وارد کنيد و در آخر هم دکمه پايينی رو بزنيد.تموم شد. حالا گوگل خودش ميره سايت شما رو جست و جو و آناليز ميکنه و در صورتی که مورد قبول واقع شد رتبه ای به سايت ميده که اون هم به عنوان سايت و مطالب کليدی سايت و عوامل ديگه بستگی داره


تاریخ : 27 فروردين 1395
بازدید : 153
نویسنده : فائزه

باعرض سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی

این اولین پست این وبلاگه امیدوارم باز هم به این جا بیاین چون قراره خیلی سرگرم کننده باشه

امیدوارم دوباره ببینمتون

امیر


صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فائزه98 و آدرس faeze98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com